مدیرکل بهزیستی استان یزد خبر داد
یزد میزبان همایش کشوری توانمندسازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان یزد از برگزاری همایش کشوری توانمندسازی به میزبانی بهزیستی استان یزد خبر داد.

خبرگزاری فارس: یزد میزبان همایش کشوری توانمندسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بهزیستی یزد، محمدحسین رحیمی‌نسب اظهار داشت: همایش کشوری توانمندسازی با عنوان «توانمندسازی، مفاهیم، مبانی و مصادیق» با حضور معاونت‌های تخصصی بهزیستی، کارشناسان و صاحب‌نظران سازمان‌های بهزیستی سراسر کشور در روزهای 18 و 19 مهرماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به صورت پنل و کارگاه در دو بخش نظری و عملیاتی به منظور تبیین و بازخوانی مفاهیم و مصادیق توانمندسازی در حوزه‌های مختلف سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.

رحیمی نسب افزود: موضوع سه پنل تخصصی حوزه‌های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی، «مبانی، مفاهیم و پارادایم های معمول در حوزه توانمندسازی» است.

وی در مورد برگزاری کارگاه‌های تخصصی هر حوزه گفت: این کارگاه‌ها شامل شاخص‌ها و مصادیق توانمندسازی معلولان، مصادیق توانمندسازی در کار با خانواده، روش‌های توانمندسازی اجتماع محور، تعیین شاخص‌ها و مؤلفه‌های پذیرفته شده در حوزه توانمندسازی و ارکان تأثیر گذار ساختار سازمانی بر توانمندسازی واحدهای ارائه کننده خدمات بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد خاطرنشان کرد: مدیران کل بهزیستی استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین، کرمان، گیلان و یزد به عنوان نمایندگان مدیران کل بهزیستی استان‌های کشور به همراه 100 کارشناس دیگر برای شرکت در این همایش انتخاب شده‌اند.

این همایش با مشارکت حوزه‌های تخصصی اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی، حوزه توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور برگزار می‌شود.