در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی و مدیران دانش آموزی استان های سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد از حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.
سازمان دانش آموزی کشور به پاس زحمات و حمایت های وزیر آموزش و پرورش از این سازمان تقدیرنامه ای را توسط حسین هژبری، معاون پرورشی و فرهنگی و رییس سازمان دانش آموزی به حاجی بابایی اهدا کرد.
همچنین در این همایش ابلاغ محمد ابراهیم محمدی به عنوان مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش توسط حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش به وی اعطا شد.
گفتنی است؛ در این گردهمایی حسین هژبری، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی، صبح خیز مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی، علی فرهادی رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی، حسن فرازنده خالدی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره و محمد بنیادی مشاور وزیر در امور قرآنی حضور داشتند.