روایتی از امام علی(ع)
قال علی علیه السلام: « شیعتنا المتباذلون فی ولایتنا ، المتحابّون
فی موّدتنا المتزاورون فی احیاء امرنا، الذین ان غضبوا لم یظلموا و ان
رضوا لم یسرفوا ، برکة علی من جاوروا ، سلم لمن خالطوا »
حضرت امام علی علیه السلام فرمودند: شیعیان ما کسانی هستند که در راه ولایت ما از خود بذل و بخشش نشان می دهند، و در راه مودت ما همدیگر را دوست دارند . به جهت زنده نگهداشتن امر ما به زیارت یکدیگر می روند. در حال غضب به کسی ظلم نمی کنند و در صورت رضا اسراف نمی نمایند ، برای همسایگان خود مایه برکتند و با کسانی که معاشرت می کنند پیام آوران صلح و صفا و صمیمیتند.
+ نوشته شده در شنبه ششم مهر ۱۳۹۲ ساعت 12:49 توسط مجید حیدری
|
سنگر مجازی بفروئیه وابسته به پایگاه شهید چمران بفروئیه می باشد