استارت استقلال برای کسب ستاره سوم از امارات
به گزارش فوتبال برتر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در ۲ بازی رفت و برگشت با الشباب امارات دیدار کند.
بازی رفت این دو تیم به میزبانی الشباب در امارات برگزار خواهد شد. امشب ساعت ۲۰ این بازی برگزار می گردد.
بازی برگشت نیز هفته آینده؛ چهارشنبه ۱ خرداد ۹۲ در ورزشگاه آزادی انجام می گیرد.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 11:21 توسط مجید حیدری
|
سنگر مجازی بفروئیه وابسته به پایگاه شهید چمران بفروئیه می باشد