به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر انفجار در شركت فولاد يزد، دوباره مرگ كارگر ديگري در اين واحد توليدي فولاد رقم خورد.

به دليل بارش باران های بهاری در چند روز گذشته در استان یزد، مقداری آب در زیر سرباره و کوره ذوب فولاد شرکت فولاد یزد نفوذ كرد و اين نفوذ منجر به انفجار در این شرکت شد.

در این انفجار که با آتش سوزی نیز همراه بود یکی از کارگران این شرکت دچار آتش سوزی شد جان خود را از دست داد.

هنوز اطلاعاتي از علت قطعي اين انفجار در دست نيست و جسد كارگر متوفي نيز در پزشكي قانوني است.

كارگر متوفي، راننده بيل مكانيكي بوده كه در حال جابه‌جايي آهن دچار آتش سوزي شده و جان خود را از دست داده است.

در سال 90 نيز يكي از كوره‌هاي اين شركت دچار انفجار شد و 18 كارگر جان خود را از دست دادند.

کلید واژه های مطلب:
فولاد يزد
|
يزد
|
انفجار
|