سرماخوردگی شدید سید مهدی رحمتی
سید مهدی رحمتی دروازه بان شماره یک تیم ملی در آستانه بازی با کره جنوبی دچار سرماخوردگی شدید شده است.در روزهای اخیر هم شایعات مختلفی در مورد بازی کردن یا غیبت او در این بازی
حساس مطرح شده ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که او مشکلی جدی برای این
بازی ندارد و با وجود سرماخوردگی مقابل کره بازی خواهد کرد.رحمتی چند سالی
است که در چارچوب دروازه تیم ملی کشورمان قرار میگیرد و از تجربه فراوانی
برخوردار است. حضور او در چارچوب دروازه تیم ملی به نوعی اطمینان بخش است.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم مهر ۱۳۹۱ ساعت 11:2 توسط مجید حیدری
|
سنگر مجازی بفروئیه وابسته به پایگاه شهید چمران بفروئیه می باشد